środa, 14 stycznia 2015

Mieszkanie z antresolą















źródło: entrancemakleri.se

5 komentarzy :

  1. Piekne wnętrza. Najbardziej spodobała mi się idea skórzanych uchwytów w kuchni. To wygląda bajecznie!:-)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosztują takie mieszkania maślice wrocław deweloper moga kosztować? Zależy mi na niewielkim mieszkaniu, jednak nie kawalerce, najlepiej coś około 60-70 m2

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zostało wykończone - naprawdę. Sama jestem na etapie wykańczania swojego mieszkania. Teraz, rozglądam się za porządnym domofonem, gdyż ten, który znajduje się w mieszkaniu aktualnie jest zepsuty. Czy wybór jednego z tych: https://interblue.pl/dzwonki-i-domofony,c,108/ jest dobrym rozwiązaniem, czy też nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo ładne mieszkanie i na pewno większość z nas chciałoby w takich warunkach mieszkać i pracować. Ja również niedawno czytałam na stronie https://sklep.neonica.pl/jak-zorganizowac-miejsce-pracy-w-domu o tym właśnie w jaki sposób można zorganizować miejsce do pracy w domu.

    OdpowiedzUsuń