wtorek, 6 marca 2012

Kuchnia na poddaszu

Kuchnia, którą prezentujemy poniżej urzekła nas swoją prostotą i delikatnym nawiązaniem do stylu rustykalnego. Świetnym posunięciem było w tym przypadku pozostawienie drewnianych belek pod sufitem w ich naturalnym kolorze. Dzięki temu, nie tylko przełamano wszechobecną biel, ale też belki stały się bardzo stylowym dodatkiem wprowadzającym odrobinę swojskiego nastroju. Co zaskakujące, pomimo tych zabiegów nie mamy wrażenia zbytniego pomieszania stylów, a wręcz przeciwnie - połączenie nowoczesnych mebli i pięknych elementów leciwej konstrukcji dachowej tworzy bardzo harmonijne zestawienie.




Zdjecia/images: bobedre.dk

5 komentarzy :

  1. W sumie jest to bardzo ciekawy projekt u muszę przyznać, że mnie mocno zainspirował. Jak na tą chwilę również ja staram się o kupno mieszkania i na pewno będę chciała je urządzić w podobny sposób. Fajne mieszkania posiada deweloper https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html i właśnie myślę o mieszkaniu w Gdańsku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Także mi się podobają takie wnętrza ale ja jestem jeszcze zdania, że fajnie jest wiedzieć kto ma wykonać dla nas najróżniejsze prace brukarskie na zewnątrz. ja jestem bardzo zadowolony z usług firmy https://brukgarden.pl/ i nie pozostaje mi nic innego jak tylko ją polecić.

    OdpowiedzUsuń
  5. W poszukiwaniu inspiracji i materiałów do wykończenia wnętrza, https://artcorestudio.pl/ okazał się prawdziwym odkryciem. Ogromny wybór, przystępne ceny i profesjonalna obsługa sprawiły, że zakupy były czystą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń